با Gigabyte دنیا را زیر پا بگذارید با ما باشید

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

blueprint 3d android بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:36 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

lets create pottery android بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید می باشد . ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفید نظیر ساعت ، تاریخ ، آب و هوا ، مکان نما ، لانچ برنامه ها و … را بسیار آسان تر کنند . همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی است ، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها ، انگشتان شما هستند ! در ادامه می توانید این ابزارکهای با کیفیت را برنامه آندروید دانلود نمایید .

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:12 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم‌افزار Smoothie Photo Editor یک ابزار عالی برای ویرایش و Edit عکس‌ها بر روی موبایل اندرویدی شما است. این نرم‌افزار دارای ابزارها و افکت‌های متنوع برای بهبود و ایجاد تغییر در عکس‌های شما می‌باشد. در Smoothe Photo Editor می‌توانید روشنایی و ترکیب رنگ را کنترل کنید. با کمک قابلیت Sharpness Improvement تاری موجود در عکس‌ها را از بین ببرید. با استفاده از قابلیت Caricatures عکس‌های دوستان خود را به کاریکاتور تبدیل کنید. با قابلیت Oil Painting می‌توانید ظاهر عکس‌های خود را شبیه کار رنگ و روغن کنید. همچنین اپلیکیشن دارای ابزارهای متنوع دیگری نیز است که می‌تواند ظاهر و نمای عکس شما را دگرگون کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

smoothie photo editor android ویرایش حرفه‌ای تصاویر با کمک Smoothie Photo Editor 1.1   اندروید

 
GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 18:44 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 

نرم‌افزار LockerPro Lockscreen صفحه موبایل شما در حالت قفل را به شکلی ساده و کاربردی تغییر می‌دهد. در این لاک اسکرین Notificationهای ارسال شده روی گوشی مثل تماسهای رد شده یا پیام‌های رسیده روی صفحه‌ی قفل به‌صورت لیست به شما نمایش داده می‌شود و برای دیدن آن‌ها نیازی نیست گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. این لاک اسکرین همچنین ابزارهایی برای دسترسی سریع به قسمت‌های گوناگون موبایل برایتان فراهم می‌کندی، با کشیدن دست به سمت راست بر روی ساعت، می‌توانید به گزینه‌های میان‌بر دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

locker pro lockscreen android صفحه قفل LockerPro Lockscreen 3.5    اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,

] [ 20:21 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.

به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:33 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 بازی EPOCH داستان جنگ بین روبات‌ها پس از نابودی انسان‌ها از روی زمین است. در این بازی تنها روبات‌ها در جهان زندگی می‌کنند و یک جنگ پایان‌ناپذیر بین آن‌ها رخ داده است. شما نیز به‌عنوان یک روبات در این بازی، با انجام مبارزات و رسیدن به اهداف مشخص شده برایتان در بازی باید پیشرفت کنید و البته روبات خود را با خرید سلاح‌ها و تجهیزات جدید قوی کنید. این بازی دارای گرافیک بالایی است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

epoch android بازی زیبا و جنگی EPOCH 1.4.2   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:49 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Bike Race Pro v2.3.0 عنوان یک بازی اعتیاد آور برای آندروید می باشد . در این بازی تنها می بایست با توجه به فیزیک واقعی ، موتور خود از موانع گوناگون عبور دهید . کنترل ساده ، ۱۲ فضای متنوع از سراسر دنیا ، داشتن ۱۳ موتور ، ۹۶ مرحله و … از ویژگی های این بازی آندرویدی می باشند که برای اجرای آن نیاز به آندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید .

 

Bike Race Pro بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0   آندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:48 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:48 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

 

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:47 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 پرندگان خمشگین را با دوستان خود بازی کنید… هر جا که هستید! در این بازی رایگان جدید، می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا دوستان فیس بوکی خود را به مبارزه برای نبردهای خوکی و یا پرنده ای دعوت نمایید! در تورنمنت های هفته ای با دوستانتان شرکت کنید و ببینید که می توانید مدال های برنز، نقره و یا طلا را کسب نمایید یا نه. هم چنین به جمع آوری جایزه های روزانه بپردازید، به ارسال و دریافت هدایا مشغول شوید و دست آوردهای خود را رخ دیگران بکشید! و اگر شما به بازی کردن Angry Birds Friends در فیس بوک مشغول هستید، فرایندهای تورنمنت شما به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد و می توانید هرجا که هستید به ادامه ی بازی خود بپردازید!

 

Angry Birds Friends cover دانلود بازی Angry Birds Friends v1.0.0   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:46 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم‌افزار Tapatalk بهترین ابزار برای کسانی است که در انجمن‌ها یا فروم‌های زیادی فعالیت دارند. یکی از مشکلات همیشگی کاربران انجمن‌ها، استفاده از محتوای این انجمن‌ها بر روی موبایل است چون اکثرشان سازگاری مناسبی با موبایل یا تبلت نداشته و همین باعث می‌شود جستجوی مطالب و همچنین نوشتن مطالب جدید در این انجمن‌ها با موبایل و تبلت کار سختی به‌نظر برسد. در اینجا Tapatalk به کمک شما خواهد آمد و مرور انجمن‌ها را روی موبایل از هر زمان ساده‌تر می‌کند. Tapatalk محتوای اصلی و مورد نیاز شما در یک انجمن را به فرمی که دیدن آن برایتان مشکلی ایجاد نکند و خواندن مطالب برایتان آسان‌تر باشد محیا می‌کند. اگر از کاربران فعال یک یا چندین انجمن هستید این نرم‌افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

tapatalk android دسترسی راحت‌تر به انجمن‌ها با Tapatalk 2.4.11   اندروید

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:15 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم‌افزار RadiON یک ابزار مفید برای گوشی دادن به رادیوهای اینترنتی است. این رادیو بیش از ۵۰ هزار موج در سرتاسر جهان را پوشش می‌دهد و با داشتن رابط کاربری زیبا، یکی از نرم‌افزارهای مناسب برای گوش دادن به رادیوهای اینترنتی بر روی موبایل است. این نرم‌افزار قابلیت‌های متنوع جستجو همانند جستجو بر اساس موضوع، کشور، بهترین رادیوها و… را دارا است. این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌هایی در زمینه ایجاد Alarm برای پخش یک رادیو را دارا است. برای نصب این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

radion android رادیوی اینترنتی RadiON 3.0.5   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:13 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:13 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 این نرم افزار یک پلیر حرفه ای برای موزیک ها وی ویدیوهای شما می باشد. PlayerPro ظاهری زیبا، روان و خلاقانه را همراه با تنظیمات قدرتمند صدا دارا می باشد. علاوه بر این، قابلیت انتخاب پلاگین های رایگان برای کامل تر نمودن نرم افزار، بیش از ۲۰ پوسته متفاوت، ویدجت های متفاوت و … در این نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار یکی از پنج نرم افزار معروف پخش موزیک و ویدیو در ۲سال اخیر می باشد. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲٫۰ به بالا دارید.

 

PlayerPro Music Player v2.7 دانلود پلیر حرفه ای PlayerPro Music Player v2.7   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:12 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم افزار Photo Studio هم برای کاربران مبتدی و هم عکاسان حرفه ای که به دنبال نرم افزار ادیت عکس ساده اما قدرتمند می باشند مناسب است. کاربران بوسیله این نرم افزار می توانند گوشی خود را به یک استودیوی ویرایش عکس فوق العاده بی نظیر تبدیل نمایند. در این نرم افزار ۱۲۵ فیلتر متفاوت، ۶۵ جلوه ویژه ی عالی، فیلترهای اسکیس، ابزارهای حرفه ای برای تصحیح تصاویر، قاب گذاری بر روی تصاویر، قابلیت ایجاد فایل های Action از ادیت های ترکیبی خود و … وجود دارد. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

 

Photo Studio PRO v0.9.13 ادیت حرفه ای عکس ها Photo Studio PRO v0.9.13   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:11 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 همه ی ما خواستار آماردهی لحظه ای می باشیم. سیستم عامل اندروید آمار دهی در مورد اتصالات شبکه ای را بر روی صفحه ی نمایش شما نشان نمی دهد. شما از پهنای باندی که برای دانلود و آپلود مصرف کرده اید اطلاعی ندارید. این نرم افزار، یک ابزار ساده برای ثبت اطلاعات شبکه شما می باشد. شما می توانید یک نشانگر در هر گوشه از تصویر خود که خواستید قرار دهید، رنگ آن را تنظیم کنید و به بررسی لحظه ای ارتباطات خود بپردازید. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

 

Network Monitor Mini Pro v1.0.59 ثبت اطلاعات اینترنت با Network Monitor Mini Pro v1.0.59   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:10 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم افزار Mobile Doc Scanner (به اختصار MDScan) نام ابزاری تجاری می باشد که به طور انحصاری برای موبایل های اندروید نوشته شده است! این نرم افزار به شما امکان تبدیل هر فایلی را به فرمت PDF و به اشتراک گذاری آن را فراهم می آورد. این نرم افزار در ۳۵ کشور مختلف در رده ی ۵ نرم افزار برتر تجاری قرار گرفته است. شما توسط این نرم افزار می توانید از متن ها و تصاویر خود اسکن گرفته و توسط ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار به بهبود کیفیت عکس خود بپردازید و همچون یک اسکنر واقعی از آن انتظار داشته باشید. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

 

MDScan Mobile Doc Scanner v2.0.27 اسکن حرفه ای با MDScan: Mobile Doc Scanner v2.0.27   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:10 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

 

clock widget android ویجت‌های متنوع ساعت Clock Widget   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:9 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Xtralogic Remote Desktop Client به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت به کامپیوترهای خود بوسیله ی گوشی موبایل اندرویدی خود متصل شوید. هنگامی که اتصال برقرار شود، به شما موس و صفحه کلید نشان داده می شود و همچنین تمامی اتفاقات برای شما به صورت آنلاین نشان داده خواهد شد. شما می توانید به راحتی کامپیوتر خود را بدون اینکه از دسترسی به فایل های خود محروم شوید ترک نمایید و ایمیل ها و نرم افزارهای مورد علاقه ی خود را از طریق موبایل خود اجرا نمایید. این نرم افزار از Remote Dekstop Protocol (RDP) برای برقرار ارتباط استفاده می نماید.

 

Remote Desktop Client v4.0 مدیریت سیستم خود از راه دور با Remote Desktop Client v4.0   اندروید

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:8 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 GO SMS Pro نام برترین نرم افزار در زمینه ارسال اس ام اس می باشد که نه تنها از پنل SMS موبایل شما قوی تر و بهتر می باشد، بلکه به شما امکانات رایگان بسیار زیادی را نیز ارائه می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ پوشه بندی پیامکها (inbox,outbox,draf و…) ، قابلیت انتخاب سیستم پوشه بندی پیامک ها یا سیسم یک پارچه ، تعویض تم و پس زمینه برنامه ، ایجاد بلک لیست برای رد پیامکها ، قابلیت قفل کردن ، یادآوری پیامک نخوانده ، گذاشتن زنگ پیامک خاص برای هر شخص و امکان ارسال خودکار پیامک بر اساس زمان اشاره کرد . شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۱٫۶ به بالا دارید.

 

GO SMS Pro Premium v4.77 برترین نرم افزار ارسال SMS با نام GO SMS Pro Premium v4.77   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:7 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 اگر از آن دسته افراد هستید که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می‌دهید و مدام نگران این هستید که کسانی که از شما می‌خواهند تا با گوشیتان کار کنند به‌سراغ اطلاعات شخصیتان بروند، برنامه‌ی Smart AppLock مشکل شما را حل می‌کند. این برنامه‌ به‌طور جداگانه برای ورود به هر برنامه رمزی از کاربر درخواست می‌کند و از ورودهای ناخواسته به برنامه‌هایی نظیر Mail،‌ Contcts، Messages و… جلوگیری می‌کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart applock android قفل گذاری روی برنامه‌های موبایل با Smart AppLock Full   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:6 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 رم‌افزار Ultimate Backup یک ابزار بک‌آپ گیری تمام عیار است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های گوناگونی نظیر بک‌آپ‌گیری خودکار هفتگی، بک‌آپ‌گیری از اکانت‌ها، بوکمارک‌ها و…، بک‌آپ گیری خودکار از اپلیکیشن‌ها پس از نصبشان و همینطور پاک کردن خودکار بک‌آپ برنامه پس از نصب آن، ارسال بک‌آپ به ایمیل و یا Dropbox، بک‌آپ گیری از دیتای بازی‌ها و برنامه‌ها (نیاز به روت دارد)، دسترسی به اطلاعات موجود در فایل‌های بک‌آپ و امکاناتی دیگر است. این برنامه از تمام اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه خواهد نمود و با فعال نمودن گزینه ایمیل کردن یا ذخیره در یک فضای مطمئن می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات مهمتان را هیچگاه از دست نخواهید داد.

 

ultimate backup pro android تهیه نسخه پشتیبان از موبایل با Ultimate Backup Pro 3.0 – اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:5 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

n7 player android موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:4 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 نرم‌افزار InstaPicFramePRO، ابزاری است برای گذاشتن حاشیه یا فریم برای عکس‌های شما. در اصل این برنامه کارش چیدن چند عکس در کنار یکدیگر و گذاشتن یک فریم به انتخاب شما برای عکس است و البته در نهایت اگر دوست داشته باشید می‌توانید عکس را در Instagram نیز مستقیماً آپلود کنید. از محاسن این برنامه می‌توان به راحت بودن کار با آن اشاره کرد به‌طوری که با چند انتخاب ساده، چندین عکس را در کنار یکدیگر قرار خواهید داد. این مجموعه شامل پشت صفحه‌ها، فریم‌ها و قاب‌های متنوعی است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instapicframepro android گذاشتن حاشیه برای عکس‌ها با InstaPicFramePRO 1.1.2   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:4 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 برای شما علاقه مندان ، لانچر و والپیپرهای گوشی Galaxy S4 را آماده کرده ایم که برروی اکثر گوشی های آندرویدی قابل استفاده هستند . شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید.

 

Galaxy S4 Launcher دانلود لانچر گوشی گلکسی اس 4 Galaxy S4 Launcher & Wallpapers

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:3 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 MAVEN Music Player نام موزیک پلیر حرفه ای که دارای قابلیت پخش صدای سه بعدی و نمایش متن آهنگ ها می باشد. این برنامه موزیک ها را با بهترین کیفیت پخش می کند و حتی اگر از بلندگو های خارجی استفاده می کنید بدون هیچ گونه افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید. از امکانات این برنامه سه بعدی سازی صدا در هنگام گوش دادن به آهنگ بوسیله هدفون یا اسپیکر، قابلیت تقویت صداها، مدیریت کامل اکولایزر و تولید صدای جدید نسبت به سلیقه کاربر، قابلیت پشتیبانی از فرمت های mp3, ogg, wav, mp4, m4a, flac می باشد.(البته توجه داشته باشید که این برنامه از فرمت های amr و wma پشتیبانی نمی کند ). از ویژگی های اصلی این برنامه می توان به جستجو آهنگ، تغییر نام، کترل و بلوتوث آهنگ، قابلیت قفل گذاری، دارای تایمر خواب، مدیریت لیست پخش، کنترل روشنایی، نمایش متن آهنگ ها، برچسب گذاری رو آهنگ ها و … اشاره نمود.

 

MAVEN Music Player موزیک پلیر زیبا و قدرتمند MAVEN Music Player v1.2.19   آندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:2 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Top Paid Android Apps Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Top Paid Android Apps Pack 01.4.2013-FL | 900 MB

 

Games And Appz Pack دانلود مجموعه برنامه های جدید آندروید Top Paid Android Apps Pack

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:1 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 بازی Fly Cargo یک بازی در سبک پازل است که در آن شما باید با کنترل هلیکوپتری که در اختیارتان قرار داده شده است، بسته‌های مورد نظر را به مقصد برسانید. قوانین فیزیک به‌خوبی در این بازی رعایت شده است و این موضوع در کنترل هلیکوپتر به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

fly cargo android بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:29 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه